خدایا بم بچه بده البته از عشقم

 

 

واقعا زیباترین لبخند جهان نیست؟خیلی نازه

تصویر متحرکه...لطفاتا لود شدن کامل عکس یکم صبرکنید:

 زیبا ترین لبخند (تصویر متحرک) -www.jazzaab.ir


خداااااااااااااااااااا من بچه می خوام


نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت15:54---20 فروردين 1392
وااااااااای توهم مث من میمیری برا نی نی اره؟

وااااای بخدا اشک تو چشمام جمع شد

چی میشه ادم یه نی نی داشته باشه ...

خودشم از عشقش ... وای چی میشه....

برات دعا میکنم از عشقت باشه هرچی باشه.... داداش هانی یکی از طرافداراتمااا

اگه از عشقت ایشالا نی نی داشته باشین اسمشو چی میذارین؟

هم دختر هم پسر؟؟


الناز
ساعت18:05---7 فروردين 1392
مطمئنم هیچکس تو دنیا به اندازه من بچه دوست نداره

الناز
ساعت23:38---6 فروردين 1392
إ توام خیلی نی نی دوست داریا ؛منم عاشخ نی نی ام
پاسخ: بابا من خودمو می کشم برا نی نی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:, | 15:1 | نویسنده : هانی |
  • قالب میهن بلاگ
  • سمفونی